Sidor

Summa sidvisningar

lördag, april 30, 2011

The Perfect Boyfriend-Del 9

– Var det längesedan? Början på förra året? undrade hon i ett försök att inte låta besviken. Jag och Nicki hade blivit tillsammans i slutet på förra året.
– Nej, det var…, mumlade jag och avbröt mig själv mitt i en mening.
– När? frågade hon enträget.
– Förra… veckan, mumlade jag. Hon stirrade på mig. Sedan svepte hon ett lakan runt sig och reste sig häftigt upp ur sängen. Hon klädde på sig snabbt med ryggen mot mig.
– Det var aldrig meningen, började jag. Hon såg ursinnigt på mig.
– Det bara hände, försökte jag men hon låste upp dörren, gick ut och smällde igen den hårt. Fan.
___________________________________________________________
Justin:
När jag vaknade var klockan 07:53! Shit! Sju minuter på mig att bli klar och gå ner till strandbaren! Jag började tre timmar tidigare idag igen! Jag duschade, klädde på mig och åt frukost på fem minuter. Sedan sprang jag till strandbaren.
- Justin, du är sen! Har det hänt något? frågade mamma när jag kom fram.
Jag svarade inte utan började ta beställningar på en gång.
- Okej, jag tar det som ett ja, sa mamma och gav mig en irriterad blick.
Efter ett tag kom en kille fram till mig. Jag tyckte att jag kände igen honom men jag visste inte vart jag sett honom.
- En aprikosdryck tack, sa han till mig sedan kollade han upp och gav mig en fundersam blick.
- Här, sa jag och räckte fram aprikosdrycken.
- Tack. Han gav mig pengarna utan att flytta blicken från mig.
- Är inte du han... James Beaver?? Jag suckade.
- Justin Bieber, svarade jag irriterat.
- Just det! sa han och skrattade till. Jag gav honom ett fejkat leende.
Då kom jag ihåg...
Solbrännan, muskulös, aprikosdryck, James Beaver och bagen. Mike.
- Hur gick det med Nicki? frågade jag och log. Jag hoppades på att få höra att hon gjorde slut.
- Hon verkar gilla dig! I alla fall mer än vad hon gillar mig, fortsatte jag.
Hans leende ändrades.
- Hur vet du det? frågade han och gav mig en irriterad blick.
- Tja, jag träffade henne här sedan kom en massa paparazzi och då sprang vi hem till henne och sedan fick jag sova över. Bara så att du vet så är hennes dubbelsäng jätteskön, sa jag retsamt.
- Dagen efter nästan skrek hon till mig att jag var tvungen att gå för att du skulle komma. Jag försökte kyssa henne men hon drog sig bara undan.
- I alla fall så gjorde vi slut.
- Vem gjorde slut?
- Jag vet inte riktigt, det är slut nu i alla fall, sa han och jag såg hur några tårar trängde fram i hans ögon. Jag kände mig skyldig. Han torkade ilsket bort tårarna.
- Aja, jag har ju Jane, sa han och drog en suck.
- Jane? sa jag frågande.
- Min tjej. Hon som jag var otrogen med.
- Okej.
Han kollade på sin klocka och reste sig.
- Måste dra nu men det var kul att ses igen James, sa han retsamt.
- Justin.
- Aja, whatever, sa han och gick iväg.

När jag slutat jobba skyndade jag mig hem. Jag ringde upp Nicki men signalerna gick och hon svarade inte. Jag skickade ett sms till henne.
´´Var är du? Har det hänt något? Snälla svara!<3´´
Jag fick svar på en gång.

Nicki:
Jag svarade direkt.
´´Nej, Mike var otrogen:'( Kan du komma över?<3´´
Han svarade på en gång
´´Problem! Utegångsförbud för att jag var med dig utan att säga något
till mamma:( Men du kanske kan komma över istället?<3´´
´´Mm men jag vet ju inte vart du bor!´´
Han gav mig adressen och jag skrev att jag kommer på en gång.
Jag gick ner till hallen och sa till mamma att jag skulle ut ett tag men att jag skulle vara tillbaka ikväll. Jag satte på mig skorna och tog mina solbrillor, satte på mig dom och tog upp min mobil från bordet.

Jag kom fram till ett stort hus och gick in. Där satt Justin i en av sofforna. Så fort jag kom in sprang han mot mig och kramade mig och kysste mig.
- Fan, vad jag har saknat dig asså!
- Jag har saknat dig också.
Visst, han hade förstört mitt liv men ändå gjort det bättre. Det verkade som att han gillade mig. Mycket! Jag var glad och ledsen på samma gång. Mike hade ju också varit otrogen men vi hade
ju gjort ´det´ Justin visste inget om vad jag och Mike hade gjort. Inte heller hur han såg ut.
De hade ju aldrig träffats. Allt hade gått så fort. För två dagar sedan träffades vi och nu står vi här och hånglar. Jag släppte taget.
- Justin, jag kan inte göra det här, sa jag och han kollade på mig med stora ögon.'
Han släppte mig inte. Han försökte kyssa mig men jag drog mig undan.
Jag gick fram till dörren och där stod...
Selena gomez.
- Vad fan gör du hos Justin, jävla bitch? Är det du som är Nicki Allison? Tidningarna skriver om dig och Justin hela tiden. Men alla vet ju att vi är tillsammans!
Jag vände mig mot Justin och gav honom ´´blicken´´
- Hej gullet! sa Selena och gick fram till Justin och Försökte kyssa honom men han drog sig undan. Jag började gå hem och sedan kände jag hur tårarna brände ner för kinderna i forsar.
Någon tog tag i min arm på blåmärket och det sved till. Jag vände mig om men där stod inte Justin som jag hoppats på. Det var Selena. Hon slog mig rakt i magen och jag tappade andan för en liten stund.
- Justin berättade. Jävla bitch. Player, sa hon och sparkade mig på smalbenet.
Det gjorde jävligt ont.
- Du var väl tillsammans med Mike nyss men nu är du plötsligt tillsammans med Justin! Jag fattar inte, bestäm dig!
Skrek hon och slog mig i magen ännu en gång, den här gången hårdare.
Justin måste ha hört när hon skrek för han kom ut. Han sprang fram till oss.
- Selena vi är inte tillsammans, jag är tilsammans med Nicki nu.
Sa Justin med en lugn röst och Selena gav honom en bitch-slap.
- Fan Justin, viskade hon men jag hörde, sedan gick hon iväg med bestämda steg.
Jag började hosta blod.
- Åh nej inte igen! Hörde jag att Justin sa.
Jag satte mig ner på marken och la handen för magen. Han la armen runt min nacke och jag lutade mig bakåt i hans famn. Han lutade sig ner och kysste mig.ätre
Då kändes det bättre så jag reste mig.
- Orkar du gå eller ska du ringa din mamma?
- Vi går.
- Okej.

När vi kom hem var inte mamma hemma men det stod en lapp på dörren.
´´Jag jobbar natt idag igen men jag kommer på tisdag. Puss och godnatt.´´
Idag var det söndag.

När vi låg i sängen så började det göra ont på smalbenet igen men jag försökte tänka bort det.
- Förlåt men det var två veckor sedan vi var tillsammans men jag gjorde slut när jag så henne kyssa någon kille som var bakom scenen på min senaste konsert.
- Okej, godnatt.
Våra läppar möttes i en kyss. Sedan kom det jag länge väntat på.
- Jag älskar dig fortfarande.
Jag log. Sedan somnade jag med ett leende.
___________________________________________________________
Uppdatering.
Vardagar.
Måndag, Onsdag, Fredag.
Helger.
1-3 delar
Hoppas ni är nöjd med schemat men det här är nog det ända jag hinner:(
Men det är ju faktiskt 4-6 delar i veckan och det tycker jag räcker!

Jag vet att det blev tråkigt på slutet men jag fick slut på idéer:(

3 kommentarer:

  1. MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :D ♥

    SvaraRadera
  2. Jag tycker allt gick för fort framåt. Men den är bra ändå!

    SvaraRadera