Sidor

Summa sidvisningar

fredag, maj 13, 2011

The Perfect Boyfriend-Del 10

När vi låg i sängen så började det göra ont på smalbenet igen men jag försökte tänka bort det.
- Förlåt men det var två veckor sedan vi var tillsammans men jag gjorde slut när jag så henne kyssa någon kille som var bakom scenen på min senaste konsert.
- Okej, godnatt.
Våra läppar möttes i en kyss. Sedan kom det jag länge väntat på.
- Jag älskar dig fortfarande.
Jag log. Sedan somnade jag med ett leende.
________________________________________________________________
Nicki:
När jag vaknade låg Justin inte i sängen. Var kunde han vara? Jag gick in till badrummet, köket, vardagsrummet och nästan alla rum men han var inte där. Jag började bli orolig och kände ett visst obehag. Justins mobil blinkade till. Han hade fått ett sms. Man vill ju inte snoka men jag kände hur nyfikenheten växte så jag kunde inte låta bli.
´´Hej gullet! Jag undrar bara om vi kan gå ut och äta kanske imorgon kväll igen:)
Det var ju så mysigt i tisdags<3 //Kram Samantha<333´´
Vem var Samantha? Aja, för att få reda på vem Samantha är så måste jag leta efter Justin. Jag har redan letat på alla ställen där jag tror att han är så nu måste jag leta på de ställen där jag tror att han inte är.

Jag letade överallt. Till och med i kylskåpet, frysen och skafferiet men han var inte där.
Han kommer säkert snart. Han är säkert bara på en photoshoot eller skivsignering eller vad som helst man vet aldrig med Justin. Jag menar han är ju en världskänd artist, han kan ju vara var som helst. Han är säkert ute och skriver autografer.
Plötsligt såg jag en massa blixtrar utanför fönstret.
´´Kolla allihopa det är Justin Bieber!´´
´´Vad har hänt? Har Nicki Brytit upp?´´
Sedan kom det jag aldrig förväntat mig:
- Nej, jag har.
Jag gick ut.
Där satt Justin. Omringad av massa paparazzi.
Justin var alldeles tårögd.
- Vad fan tror ni att ni håller på med? GÅ! Stick härifrån!
Skrek jag för jag visste ju att Justin hatade paparazzi så jag hjälpte honom att få bort dom. Eller försökte hjälpa.
Det gjorde bara saken värre.
- Varför bryter ni upp? Har du hittat en annan tjej Justin?
- Asså bara gå, snälla.
- Oj, oj, oj! Någon är visst på dåligt humör idag! sa en av dem och tog ett kort rakt i Justins ansikte.
- Asså vad fan! Stick, sa Justin och reste sig och gick närmare en fotograf.
- Äh, vi sticker, vi skulle ju till...
Mer hörde man inte innan en lastbil körde förbi.
Sedan gick de iväg.
Jag kramade Justin och sedan kände jag hans tårar på min axel.
Vi gick in och jag gjorde iordning frukost och efter ungefär en kvart var vi klara.
Jag bytte om, duschade, sminkade mig lite och plattade håret.

- Vem är Samantha? Sa jag helt plötsligt.
- Va?
- Jo... Jag har hört att du har haft ihop det med henne!
Ljög jag lite ledset och argt.
Va, jag känner ingen Samantha! Det är dig jag älskar, älskling, sa Justin och kysste mig men jag besvarade den inte. Han försökte kyssa mig igen men jag drog mig undan.
- Nehe, om du inte känner någon Samantha så vill jag gärna ha ett svar på varför hon har skickat ett sms till dig?
- Va, jag har inte fått något sms av Hope!
- Vem fan är Hope?
- Va, vem har sagt något om någon Hope!
- Eh... Du sa liksom att du inte hade fått något sms från Hope!
- Jag känner ingen Hope, jag svär!
- Justin. Hur kan jag tro att du talar sanning när jag ser hur dina ögon ljuger?!
Dina perfekta, runda, stora, vackra, bruna ögon.
Dina vackra, bruna ögon ljuger Justin. De säger att något är fel. Jag vet inte vad men något är det i alla fall!
Jag gick in till badrummet på övervåningen och låste dörren efter mig.
Sedan kände jag hur många tårar som väntade på att få komma ut. Jag kunde inte hålla dom inne längre.
- Nicki! Jag erkänner! Jag har varit tillsammans med Hope men det var jättelänge sedan!
Typ flera, flera år sedan!
- Tydligen inte tillräckligt längesedan!
- Vad menar du?
- Du älskade henne mycket va?
Det blev tyst ett tag sedan fortsatte jag.
-Hon var inte som vilken tjej som helst. Det var något speciellt med henne.
Det måste det ha varit eftersom att efter alla dessa år har du inte glömt henne...
________________________________________________________________
Förlåt för att jag inte hann lägga ut några delar i veckan.
Förlåt för kort del!
Jag ska försöka lägga ut så många delar som möjligt i helgen och nästa vecka:)
Jag behöver kommentarer om ett passande efternamn till Hope:)
Angående Hope, ska hon vara Brunett eller Blondin?? Vad tycker ni passar?
Har lite slut på idéer så jag skulle bli väldigt tacksam för lite tips:)
Lägger ut del 11 när ni har kommenterat lite nu när man äntligen kan kommentera, hehe:)

2 kommentarer:

  1. Brunnet! Med lockigt hår ;) <3

    SvaraRadera
  2. snälla skriv mera älskar din novell!!:D <3

    SvaraRadera