Sidor

Summa sidvisningar

tisdag, april 26, 2011

The Perfect Boyfriend-Del 7

Jag satte mig ner bredvid henne och tog tag i hennes hand.
- Vad hände?
- Justin, jag har ju en kille.
- Just det... Förlåt. Men asså shiiit. Du är ju så jävla snygg. Jag var tvungen att kyssa dig.
Jag kunde bara inte låta bli!
- Aaw, tack, sa hon och satte sig upp.
Hon kysste mig och jag kysste henne tillbaka.
Fan vad hon var snygg! Hon var bara så jävla snygg asså!
_______________________________________________________

Nicki:
- Shit! Vet mamma om att jag ligger på sjukhus?
- Jag tror inte det, jag har inte ringt henne!
- Okej gör det!
- Okej, men blir det inte lite konstigt om jag ringer? Ska inte du ringa.
- Okej då! Sa jag och log.


Justin:
Hon pratade med sin mamma som kom på en gång.
- Vad har hänt gumman?!?
- Jag vet inte riktigt. Sa Nicki och hennes mamma vände sig snabbt mot läkaren.
- Hon svimmade. Troligen av stress.
- Herregud! Och vad har hänt med din arm?
- Det var Jane.
- Va, vem är Jenny?
- Jane! Rättade jag.
- Lång historia.
Jag hostade till så att Nickis mamma som antagligen inte märkt att jag var där skulle se mig.
- Hej Justin!
Hur visste hon vad jag hette? Hon var antagligen inte ett stort fan.
- Nicki pratar om dig hela tiden och hon har fullt med affischer på dig.
Jag såg att Nicki rådnade. Och jag log stort.
- Ska vi åka hem då?
- Aa.
Jag tog tag i Nickis hand sen gick vi ut till bilen.
När vi kom fram till hennes stora hus igen så lämnade hennes mamma oss.
- Jag måste tillbaka till jobbet men ring om det är något!
- Aa, hej då! Sa Nicki och hennes mamma körde iväg.
Vi gick in och jag slängde mig på soffan.
- Kom! Sa Nicki och gick in till ett rum och jag följde efter.

Nicki:
Jag la mig ner på sängen.
- Dubbelsäng! Väldigt... Passande!
Sa Justin och la sig ner bredvid mig.
Han flyttade sig närmare mig och sedan kände jag att han höll i min hand.
Jag kände hans arm runt mig. Han kollade in i mina ögon och närmade sig mina läppar...


Justin:
Jag skulle precis kyssa henne men sedan hörde jag introt till pray.
Hennes mobil ringde. Vilken jävla timing!
Hon suckade och svarade.
- Aa, vad är det? Sa hon med en irriterad röst.
- Okej ses imorgon då, hej då.
Sa hon och la på.
- Det var mamma. Hon jobbar inatt så hon kommer hem imorgon.
- Okej.
Sa jag och log.


Nicki:
Justin log.
- Åh nej. Jag vet vad du tänker.
- Men kom igen, det är ju bara en natt.
Sa han och kollade rakt in i mina ögon med en besviken blick.
- Men vad ska...
Började jag men sedan blev jag avbruten. Jag kände hans läppar mot mina.
Jag la armen runt honom och blundade.
Han förde mig närmare och höll om mig.
Vi kysstes länge sedan öppnade han ögonen och släppte taget om mig.
Jag kunde inte säga nej.
- En natt, sa jag och han log.
Jag kollade hur mycket klockan var.
Redan 01:58
- Justin, vi ska nog sova nu, sa jag och visade hur mycket klockan var.
- Ska du jobba imorgon?
- Nej.
- Men jag ska träffa Mike imorgon. Du kanske kan följa med.
- Eh. Jag har liksom en photoshoot då.
- Jaha, okej.
- Jag är ledsen.
- Det gör inget! Kanske en annan gång!
Sa jag och gick upp till badrummet.
- Badrummet här nere är så litet så vi går upp.
- Okej!


Justin:
Jag följde efter henne och kom in till ett jättestort rum.
- Wow! Hur hade ni råd med det här?
Frågade jag och hon ryckte på axlarna.
Hon gav mig en tandborste och tandkräm sedan började vi borsta tänderna.
När vi var klara gick vi ner och Nicki hämtade sina sovkläder och gick upp igen.
Jag stannade kvar nere och satte mig vid pianot som stod i vardagsrummet.
Jag började spela u smile. Sedan sjöng jag också.
Sedan kom Nicki ner och satte sig bredvid mig och spelade med.
- Spelar du också piano.
- Aa. Jag har tränat länge på den här låten.
- Du spelade jättebra!
- Tack!
Vi gick in till hennes rum och la oss.
- Eh.. Jag har inga kläder att sova i.
- Du får väl sova i underkläder.
- Ja jag får väl göra det nu, sa jag och drog av mig tröjan och byxorna.
Fan vad pinsamt!
- Godnatt.
- Godnatt Justin.


Nicki:
Han flyttade sig närmare mig och kysste mig.
- Godnatt snygging.
Sa han och jag skrattade till.
Han höll om mig när vi somnade.
______________________________________________
Vad tror ni kommer hända när dom vaknar?!?
Jag behöver idéer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Mike ringer på dörren på morronen och Justin gömmer sig i Nickis garderob???

    Hoppas du gillar idén

    SvaraRadera