Sidor

Summa sidvisningar

torsdag, april 21, 2011

The Perfect Boyfriend-Del 6

Jag kunde inte slita blicken från henne.
Hon var så vacker, söt, gullig.
Och hennes bruna hår, hennes vackra bruna ögon.
Jag var kär!!!
Som aldrig förr.
När jag såg henne tänkte jag bara på Love me.
_____________________________________________
Justin:
Hennes mobil ringde igen. Hon tog upp den från disken.
- Nicki Allison...
Mm. Mumlade hon i telefonen. Hon såg ledsen ut. Eller besvärad.
- När, vilken dag? Imorgon? Okej ses.
Sa hon lågt.
- Va, nej jag mår bra.
Det är bara det att... Äh glöm det. Aa. Hej då.
- Mamma?
- Pojkvännen.
- Haha!
Vad heter han?
- Mike!
Åhh, Jag önskade så mycket att det hade varit jag! Att hon hade sagt justin istället för mike!
- Vad är det? Frågade hon och log.
- Va, inget! Sa jag och log tillbaka.
- Du stirrade på mig.
- Va, nej. Det var någon annan. Sa jag och hon började skratta.
Sen började jag också att skratta.
Vi pratade ett tag sen gav jag henne mitt mobil nummer och jag fick hennes.
- Oh no!
- Vad är det Justin!


Nicki:
- Paparazzi! Galna fans!
Sa han och tog tag i min arm rakt på blåmärket.
- Ahh!
- Vad är det? Sa han och släppte min arm.
Sen såg han...
- Shiiit!!! Vad har hänt??
- Vi tar det sen, kom fort! Sa jag och sprang upp på vägen till mitt hus.
- Kom då!
- Aa, jag kommer.
Sa han och sprang in till köket och lämnade skrivblocket och förklädet.
- Jag slutar tidigt idag. Sa han och sprang till mig.
Jag tog honom i handen.
Nu hade jag chansen.
- Kom, vi kan gå hem till mig. Mamma jobbar så det är okej.
- Okej! Sa han och jag såg ett leende på hans läppar.
När vi var hemma så stängde jag fort dörren och drog för gardiner och persienner.
- Så, nu är vi inte förföljda.
Sa jag och suckade.
- Ja, nu är vi äntligen ensamma!
Sa justin och log. Han började närma sig mig och sedan satte han sina händer runt min midja.
Precis som Mike brukade göra.
- Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Frågade Justin och log.
- Ibland! Sa jag som svar, sedan började hans läppar närma sig mina.
- Det gör jag! Sa han och log.
Sedan kände jag hans läppar mot mina.
Han kysste mig!
Skulle jag besvara kyssen?!? Men Mike då! Justin eller Mike?!?
Tankarna for omkring i mitt huvud.
Jag var ju tillsammans med Mike och jag älskade honom.
Men vem vill inte vara tillsammans med Justin Bieber?!?
Vem ska jag välja?
Justin, Mike? Justin, Mike? Justin, Mike?
Jag kysste Justin sedan föll jag mot honom.
Han fångade mig i en kram sedan blev allt suddigt sedan svart...
- Wow, vad är det som händer? Nicki, hallå!
Hörde jag att Justin skrek. Jag hörde ett dovt skärande pip sedan blev det tyst.


Justin:
Fan! Vafan ska jag göra?!?
Jag letade igenom hennes fickor och sedan hittade jag hennes mobil.
Jag ringde 911 och efter ett tag kom en ambulans och jag åkte med.

Till slut kom det ut en läkare.
- Hon var avsvimmad. Orsaken kan ha varit stress. Det är vad vi tror.
Hon har precis vaknat.
Sa läkaren och log.
- Nu är det okej att komma in.
- Okej, tack.
- Hej Justin!
Sa hon och gav mig ett svagt leende.
Jag satte mig ner bredvig henne och tog tag i hennes hand.
- Vad hände?
- Justin, jag har ju en kille.
- Just det... Förlåt. Men asså shiiit. Du är ju så jävla snygg. Jag var tvungen att kyssa dig.
Jag kunde bara inte låta bli!
- Aw, tack.
Sa hon och satte sig upp.
Hon kysste mig och jag kysste henne tillbaka.
Fan vad hon var snygg! Hon var bara så jävla snygg asså!
_______________________________________
Jag vet att delen slutade lite plötsligt.
Jag behöver komentarer om vad som ska hända!!!
Har snart idé kris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar