Sidor

Summa sidvisningar

fredag, april 15, 2011

The Perfect Boyfriend-Del 4

Tårarna fortsatte att bränna ner för kinderna.
Jag ville inte att det skulle sluta såhär.
Det ville nog ingen.
Men det är det som händer när kärleken plötsligt tar slut.
Det var jättejobbigt att säga hej då men nu var det gjort.
Så Chicago, here we come!!!
___________________________________________________________________
1.Trädgården på baksidan.
2. Badrummet på övervåningen.
3. Stranden.
Nicki:
När vi var framme tog det ungefär en timme att komma till huset. Det var ganska stort.
Vi gick in och där var det fullt av möbler. Jag gick upp på övervåningen.
Jag kollade igenom alla rum. Till slut hittade jag ett rum på nedervåningen.
Bredvid köket och badrummet. Det fanns redan en säng där. Jag började packa upp lite.
Vi åkte hit mitt i natten så nu var det soluppgång, men jag var inte så trött.
Jag bytte till jogging kläder och gick ut.
- Jag ska jogga lite nu men jag kommer snart tillbaka. Sa jag och gav mamma en puss på pannan.
Ända sen jag joggade igår så har jag tänkt att jag kanske ska fortsätta.
Det var ganska mysigt att jogga runt lite.
Jag gick in i huset igen och hämtade min mobil.
Jag la den i bh:n och gick ut igen.
Jag har hört att det finns en strand här i närheten.
Jag följde gatan och sen såg jag stranden.
Jag joggade sakta dit och sedan stannade jag.
Jag tog fram mobilen ur bh:n och satte på en låt.
Never let you go med Justin Bieber.
♪They say that hate has been sent,
so let loose the talk of love.
Before they outlaw the kiss,
baby give me one last hug.♫
Jag lyssnade nogrannt på texten.
Så vacker. Hans röst var perfekt. Hela han var perfekt. Och hans hairflip...


När jag kom hem igen så satt mamma vid köks bordet.
- Hej!
- Hej gumman. Hur gick det?
- Det gick bra.
Jag joggade ganska långt, men det var härligt. Jag sprang upp till badrummet och duschade.
Sen tog jag en handduk och lindade den runt mig.
Jag gick ner till mitt rum och kollade nogrannt vilka kläder jag skulle ta.
Efter ungefär en halv timme visste jag vad jag skulle ha på mig.
Jag var ganska nogrann med utseendet. Jag blåste håret och sen lockade jag det.
Sen ställde jag mig framför spegeln och kollade ganska länge. Jag blev rätt så nöjd.


Jag gick på stranden och lyssnade på One time. Jag hade nästan bara Justins låtar.
Jag kände hur vattnet sakta vällde över mina fötter. Jag kände en hand på min axel.
Jag skrek till och vände mig om. Där stod en ganska fet kille med ett läskit stort leende på läpparna. Leendet ändrades till en osäker blick och han började rådna.
- Oj, förlåt. Jag trodde att du var någon annan. Sa han och sprang iväg.


Jag satte mig ner vid strandbaren. Nu lyssnade jag på Pray.
Jag sjöng med, kanske lite för högt, för då vände sig killen som stod i baren.
Jag kände hur jag skrek innombords. För där stod ju...
_____________________________________________
Ja, vem stod där?
Det får ni veta i nästa del!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar