Sidor

Summa sidvisningar

fredag, april 15, 2011

The Perfect Boyfriend-Del 3

Dagen efter fick jag äta frukost med Mike och hans mamma.
Mikes mamma var väldigt trevlig men det märktes att han skämdes för henne.
Jag gav honom en kyss innan jag gick hem.
När jag kom hem så stod mamma där,
precis innanför dörren med tårar i ögonen...
______________________________________________


Nicki:
Jag släppte väskan så att den slog ner mot golvet
och jag sprang fram till mamma och gav henne en kram.
- Var har du varit?
- Jag sov över hos Mike en sista natt.
- Aja, gå och packa lite nu. Sa hon och torkade bort alla tårar.
Jag gick och hämtade min handväska.
Sen gick jag ner i källaren och letade fram en resväska.
Jag tog med den upp till mitt rum och började packa ner lite kläder, min kamera och några böcker.
- Nu har jag packat det jag behöver!
- Bra, vi åker på en gång.
- Okej.
Jag tog fram mobilen och började på ett sms:
Möt mig på flygplatsen. <3 u!!
Jag skickade det till Mike och sedan gick jag ut med resväskan och la in den i bilen.


När vi kom fram till flygplatsen så stod Mike där vid ingång 5.
Jag gjorde en gest till honom att komma och han började springa mot mig.
Jag kysste honom och han la armarna om mig.
- Jag vill aldrig släppa taget om dig.
- Och jag vill inte lämna dig.
- Jag vill att vi ska vara tillsammans för evigt.
- Och det kommer vi alltid att vara också.
Sa jag och la handen på hans hjärta.
- Men vi kommer väl att träffas igen?
- Ja. Varje dag om du vill.
Sa jag och kysste honom igen.
Han kysste mig tillbaka och jag gav honom en stor kram,
men han bara satte händerna på min midja och höll mig nära honom.
Han höll mig nära honom ganska länge.
- Nu kommer bussen.
Sa mamma och vi klev på bussen,
betalade och jag och Mike satte oss näst längst bak.
Han kysste mig och jag kysste honom tillbaka.


Mike:
Jag kände att Nicki lutade sitt huvud mot min axel så jag la min arm runt henne.
Vi var vid ingång 5 och vi skulle till ingång 12 så det var ganska långt.
När vi var framme så tog jag tag i Nickis hand och gav henne en lätt puss på kinden.
Vi gick ut ur bussen och in på flygplatsen.
Efter en lång väntan kom flyget och vi började gå mot gaten.
- Pass tack.
Sa en tjej som satt vid gaten.
Nicki och hennes mamma visade passen och jag slängde mig på Nicki.
Jag höll henne hårt och kysste henne flera gånger.
Hon kysste mig tillbaka.
Vi kramades i ungefär tio minuter medan tårarna forsade ner på det hala stengolvet.
- Jag vill inte att du ska lämna mig.
Sa hon och jag kollade rakt in i hennes rödgråtna ögon.
- Jag kommer inte att lämna dig, det kommer jag aldrig.
Jag kommer alltid att finnas med dig i ditt hjärta.
Och jag kommer alltid att vara där för dig när du behöver mig.
Sa hon och jag kysste henne passionerat. Ganska länge.
Jag kramade henne en sista gång.
- Ni stoppar upp kön.
Kan ni vara så vänliga att kliva på planet.
Sa tjejen i kassan och Nicki och hennes mamma gick.
- Jag saknar dig redan!!
- I love you!!
Nu skulle hon åka och jag skulle inte träffa henne på ett tag.


Nicki:
Tårarna fortsatte att bränna ner för kinderna. Jag ville inte att det skulle sluta såhär.
Det ville nog ingen.
Men det är det som händer när kärleken plötsligt tar slut.
Det var jättejobbigt att säga hej då men nu var det gjort.
Så Chicago, here we come!!!
_________________________________________
Ganska kort del men mycket drama!!
Vad tycks?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar