Sidor

Summa sidvisningar

torsdag, december 08, 2011

The Perfect Boyfriend-Del 16

- Förlåt för att jag bara sprang ut sådär men det är så att...
Jag kollade på Nicki med en undrande blick och frågade.
- Är det okej om jag berättar? Hon nickade som svar och jag fortsatte.
- Jo, det är så att min flickvän är gravid och hon mår inte så bra idag. Så jag var tvungen att se om det gick bra. Halva publiken sa"Aww" och andra halvan bara skrek och buade.
- Förlåt men det är så det är. Bara för att hon är gravid med en annans barn så tänker jag inte lämna henne, för jag älskar henne av hela mitt hjärta. Nicki den här låten sjunger jag för dig.
Jag började sjunga Baby och hela publiken skrek.
När jag hade sjungit färdigt låten så sa jag:
Jag valde den här låten, because you are my baby!
Vi kysste varandra och hela publiken började applådera
______________________________________________________________________
Justin:
- Jag ska på teen choice awards nu, ska du med?
- Nej jag mår inte så bra idag heller, sa Nicki och tog bort sitt glada leende från sina läppar.
- Okej, sa jag och satte mig i soffan bredvid henne.
- Skulle inte du åka nu?
- Jo, sa jag, la upp fötterna på bordet och satte händerna bakom huvudet.
- Men varför går du inte då?
- Äh. Jag kan ju inte gå utan min tjej, sa jag och log och kysste henne.
- Haha, gå nu, sa Nicki och puttade på mig för att jag skulle gå upp men jag satt kvar.
- Nej men allvarligt, jag går inte utan dig.
- Sluta Justin gå nu!
- Säkert?
- Ja.
- Helt säkert?
- Jaaa, gå nu annars så kommer du försent.
- Men seriöst, är du helt säker på att jag kan gå utan dig?
- Jaa, gå och ha kul utan mig du.
- Okej jag stannar.
- Nej du får gå.
- Okej jag går... Eller jag stannar.
Nicki gjorde en gest mot mig att jag skulle gå.
- Asso nja eller jo eller nej. Vill du att jag ska gå?
- Nej, jag vill ju vara med dig.
- Okej då stannar jag.
- Nej jag vill att du ska gå.
- Vill du att jag ska går?
- Men ahhhh jag blir tokig, gå om du vill eller stanna om du vill.
- Får jag gå?
- Men åhhh jaa du får gå.
- Tack, älskar dig, sa jag och gav Nicki en kyss på kinden innan jag gick ut till bilen. Innan jag satte mig i bilen så gav jag henne en slängkyss och hon tog emot den.
- Jag älskar dig! Sa jag innan jag satte mig i bilen.
Hon stod i dörröppningen och log och vinkade när jag körde iväg och jag log och vinkade tillbaka.


När jag kom fram så fick jag gå på röda mattan och där mötte jag flera andra artister och skådespelare. T.ex Taylor Lautner, Taylor Swift och Miley Cyrus. Jag kramade Miley och
Taylor (Swift) eftersom att jag var vän med de sen förr. Jag och Taylor (Lautner) skakade hand. Jag är så avundsjuk på Taylor (Lautner) för att han är så brun. Jämfört med honom så är ju jag vit som en vampyr. Och på tal om vampyr, jag såg också Robert Pattinson där och vi skakade hand.
- Du Justin, vi ska gå och sätta oss nu men om du vill så kan du sitta med oss, sa Taylor (Lautner)
- Visst, svarade jag och Taylor, Miley, Taylor, Robert och jag gick och satte oss.


Jag vann olika priser och så och när det var slut så skulle jag gå på röda mattan igen.
Jag gjorde olika poser och jag gjorde peace tecknet. När jag skulle sätta mig i bilen och köra hem så såg jag en tjej. En snygg tjej. Jag vill egentligen inte erkänna det men hon var faktiskt mer snygg än Nicki. Jag tror att hon hette Sonny. Hon var så snygg så att man bara kunde dö!
____________________________________________________________________
Förlåt för kort del men jag hade idé brist!
Åh nej! Vad händer nu? Tacksam för idéer♥
Förlåt för att jag inte la ut del 16 igår men det var för att jag typ har idé brist är jag rädd :(
Jag kanske inte kan lägga ut del 17 imorgon :(...

11 kommentarer:

  1. När kommer nästa?

    SvaraRadera
  2. hhej!
    gillar verkligen denna novellen , men kanske lite överdriven ibland , för jag tror liksom selena aldrig skulle slå nån så och justin är inte en sån player , tycker din nästa ''story'' ska vara mer verklig :)
    ta detta som ett tips , om du vill ha hjälp med bloggen och ideer så finns jag och kan hjälpa dig , jag finns på min blogg moaaabrahamsson.devote.se och facebook @ Moa Abrahamsson om de nu är så att du vill ha hjälp eller tips , jag skulle också vilja vara med och hjälpa till med en novell :D
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Deeeeeen eeeee braaa!
    Men asså du, fortsättningen ska du få bestämma eftersom att det faktiskt är din novell. Så om han inte kan måtstå tjejen (sonny) eller om han struntar i det och åker vidare bestämmer bara en person! DU!
    Ser fram emot nästa! KRAAAM!!

    SvaraRadera
  4. Din novell är jättebra!! :D
    Du kanske vill kolla in min?? :)
    http://justindrewbieberfanfics.blogg.se/

    SvaraRadera
  5. Vad dukrig du är! Jätte bra! Skulle du vilja länka vår nystartade 1Dnovellblogg? Vore GULD. Vi länkar självklart tillbaka! Ta hand om dig! Kram Mathilda

    SvaraRadera
  6. Awesome novell, men det är aslängesen du skrev :( vi vill ha mera!!! :)

    SvaraRadera
  7. när kommer nästa??

    SvaraRadera
  8. Du skriver fantastiska noveller!

    SvaraRadera
  9. svar; Hej! Jo du har helt rätt, måste blivit lite fel när kapitlet skrevs bara, sånt kan alltid hända, det var bra att du uppmärksammade det iallafall :) Ha det bra! :)

    SvaraRadera
  10. http://zmackie.blogg.se/

    Läs och Kommentera vad du tycker :)

    SvaraRadera
  11. Du måste du kan ju inte sluta nu fsttar du väll!!!! :O :'(♥

    SvaraRadera