Sidor

Summa sidvisningar

fredag, december 02, 2011

Svar på kommentar.

Från Ippa.
Asso, jag bara äälskar din novell, och det sista jag vill är att du ska sluta skriva på den! Den är
såå himla bra. Jag tycker att Justin ska ha konsert, och Nicki går dit, efter mycket tvekan. Sedan ska Justin liksom visa vem han är förälskad i (alltså Nicki) och bjuda upp hennes på scen... ?
Svar.
Åhh, tack så mycket! Jag blev helt varm i kroppen när jag läste din kommentar.
Vad glad jag blir när du skriver att du gillar den! Jag hade inte tänkt att lägga ner bloggen. Bara om jag typ inte fick några läsare. Men jag fick läsare så jag har kvar bloggen!
Tack för tipset om del 13. Jag har redan skrivit del 13 men inte lagt ut den. Jag skrev faktiskt
som din idé! Hoppas att du gillar den!


Från Ellen.
Ja,okej då fattar vi, du har slutat GREAT! Hoppas du är glad, VÄNTA om du nu läser detta så säger jag: Lägg ner bloggen!
Svar.
Jag lägger inte ner bloggen. Synd att du tycker att jag ska lägga ner! Hoppas du fortsätter läsa ändå jag behöver alla läsare jag kan få! Men om jag inte får några läsare, då lägger jag ner!


Från Ippa.
Kom igen ! Din novell är inte det minta tråkig på något sett alls! Jag älskar den, och känner hur jag verkligen kan leva in i berättelsen <3 Jag älskar din novell, det är den bästa jag någonsin läst! Det sista jag vill är att du slutar skriva 1 Så snälla, fortsätt <3
Svar.
Tack så mycket! Jag är verkligen glad att du gillar novellen! Fast ändå, du måste erkänna att den är tråkig ibland i alla fall liiite. Roligt att du verkligen kan leva dig in i min novell! Jag ska fortsätta men jag laddar bara upp nu så att jag kan lägga ut enligt shemat sedan!


Här var lite svar på mina senaste tre kommentarer. Jag ska försöka svara på alla era frågor☺
Stora kramar från Ivra♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar